joi, 8 septembrie 2011

Au trecut aproape 7 ani

Ei bine acum o sa scriu o poveste care de aproape 7 ani ma face sa fiu mai fericit ca traiesc chiar daca anii de acum sunt mult mai dificili fata de cei de atunci, totul in cepe la biserica cand m-am certat cu un ft bun prieten si nu am mai plecat impreuna de acolo, am plecat singur cu bicicleta, suparat de cearta nu am mai fost atent la ce se petrece in jurul meu iar la un colt de strada mi-a aparut in cale o masina in care evident am si intrat si am avariat-o destul de grav, culmea este ca eu nu am fost ranit decat in cot. in acele momente pur si simplu imi vedeam moartea cu ochii dar iata ca nu s-a intamplat nimic, dovada ca Dumnezeu ma iubeste si tind sa cred ca a fost o incercare de cedinta sau o palma primita ca tocmai in biserica ma apucat cearta, ce a fost mai dureros este faptul ca dupa aceea persoana cu care ma certasem a trecut pe langa mine si ma intrebat numai daca sunt bine si atat.
Acel accident ma facut sa ma intaresc si mai mult credinta, poate ca si acum as avea nevoie de asa ceva pentru ca nu mai sunt cel care eram atunci, simt ca ma schimb si ca imi merge din ce in ce mai rau si nu am ce sa fac nu stiu ce sa fac, gresesc la fiecare pas si nu stiu ce pot face sa ma indrept, totusi mi se spune ca nu vreau sa fac acest lucru dar nu pot, ceva ma opreste. Poate ar trebui sa se repete istoria de pe 11 septembrie 2004 caci atunci am avut acel accident.



4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa postarea ta. desi mie imi trezeste inca remuscari. dar avand in vedere ca putin mai tarziu am devenit cei mai buni prieteni, ceea ce suntem pana azi, cred ca am putea trece peste episod. nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc, si stai linistit ca am trecut peste acel episod, daca nu as fi trecut nu mai eram cei mai buni prieteni acum. oricum aceasta zi va ramane in mintea mea tot timpu.

    RăspundețiȘtergere